İleri Derece (Patlamış) Bel Fıtığının 1 Dakikada Ameliyatsız Tedavisi

İleri derecede (patlamış) bel fıtığının ameliyatsız tedavisi adlı videomda bel fıtığınız çok ileri derecede hatta patlamış dahi olsa ameliyatsız tedavi olabileceğinizi anlatmaya çalıştım.

Bel fıtığına bağlı bel ağrısı olan çoğu hastamızın aklında , bel fıtığının tedavisinin ameliyatsız nasıl yapılabileceği; neden bel ağrısının olduğu , bel fıtığına neyin iyi geleceği, bel fıtığı ameliyatı sonrası hasta yorumları ve hastaların ne kadarının iyileştiği soruları mevcuttur . Burada öncelikle gerçekten bel fıtığınızın olup olmadığını sorgulamak gerekir. Bir hasta da şiddetli bel ağrısının olması bel fıtığınız olduğu anlamına gelmemektedir . Bel fıtığının belirtileri ne bakacak olduğumuzda bel ağrısı şikayeti en başta yer alır . Bel fıtığı olup olmadığını anlamanın en basit yolu hastayı muayene etmekten geçmektedir. Bel fıtığına bağlı bel ağrısı olan hastalarımızın sağlık durumlarını iyileştirmek için tek çare bel fıtığı ameliyatı değildir. Bel fıtığı tedavisinde en iyi ilacı kullansanız dahi tek başına ilaç tedavisi ile bel fıtığına bağlı bel ağrılarınızın düzelme şansı oldukça düşüktür. Bel fıtığı tedavisinde en çok atlanan nokta bel kaslarını güçlendirici bel fıtığı egsersizleridir. Bel fıtığından koruyan egsersizleri düzenli yapmanız durumunda bel ağrılarınızın azaldığını göreceksiniz. Bel fıtığınız çok ileri derecede hatta patlamış dahi olsa , bel fıtığı ve bel ağrısından kurtulmak mümkündür. Bel fıtığı tedavi seçeneklerinde, ilaç, fizik tedavi, akupunktur, ozon, bitkisel tedavi, masaj, egsersiz , bitkisel tedavi gibi tedavi seçenekleri mevcuttur. Ancak bel fıtığını tedavi etmenin en hızlı ve ameliyatsız yolu fizik tedavi uygulamalarından biri si olan iğne (enjeksiyon) tedavisidir.

Bu videoda aşağıdaki sorulara cevap verilmiştir:

• Bel fıtığı ameliyatsız en hızlı nasıl tedavi edilir ?
  • Bel fıtığı nedir?
  • Bel fıtığı belirtileri nelerdir?
  • Bel fıtığında tedavi yöntemleri nelerdir ?
  • Bel ağrısı nasıl geçer?
  • Bel fıtığı egsersizleri nelerdir?
  • Bel ağrısına iyi gelen hareketler nelerdir ?
  • Bel fıtığına ameliyatsız çözüm var mıdır ?
  • Bel fıtığı hangi durumlarda ameliyat edilmelidir ?
  • Bel fıtığı ameliyatı sonrası dikkat edilmesi gereken şeyler nelerdir?
  • Bel fıtığı için masaj etkili midir?
  • Bel fıtığı masajı nasıl yapılır?
  • Bel inceltme egsersizleri bel ağrısında etkili midir?
  • Bel fıtığında fizik tedavi yöntemleri nelerdir?

Bel ağrısı, bel fıtığı, boyun ağrısı, boyun fıtığı, diz ağrısı , kireçlenme (gonoartroz ), menisküs yırtığı, sırt ağrısı, dirsek ağrısı, omuz ağrısı, tendinit, bursit, zorlanma , fibromiyalji (yumuşak doku romatizması), eklem ağrıları şikayetlerinizi ameliyatsız, fizik tedavi egsersizleri olmadan, fizik tedavi yöntemlerinden birisi olan enjeksiyon (iğne) tedavisi ile iyileştiriyoruz.